Як “Погляд зсередини” подорожував фінансовими просторами…

Добрий день, шановні читачі проекту «Погляд зсередини»!

Мене звати Віта Мамчур. У Вінницькому апеляційному адміністративному суді я працюю з 2011 року на посаді заступника начальника фінансового відділу. Нещодавно за результатом конкурсу мене переведено на посаду начальника цього ж відділу. Тож наразі почала опановувати управлінську діяльність у рідному структурному підрозділі.

Наш відділ, так би мовити, є серцем та судинами суду. Саме ми забезпечуємо структурні підрозділи суду всім необхідним для безперебійного функціонування, починаючи від витратних матеріалів: олівців, скріпок, паперу –  й закінчуючи заробітною платою.

Робота відділу дуже відповідальна й напружена. Сьогодні останній день моєї участі у проекті «Погляд зсередини», тому настав час поділитись враженнями.

Тиждень розпочався з перегляду і оформлення первинних документів для формування реєстрів юридичних і фінансових зобов’язань та платіжних доручень у програмному комплексі «Фіндокументи» для подання до Головного управління державної казначейської служби України у Вінницькій області. Ці обов’язки прописані в посадових інструкціях всіх спеціалістів відділу, але розмежовані за напрямками – поточні видатки на придбання товарів, послуг, планові платежі тощо. Ця робота вимагає уважності, аби не помилитися в банківських реквізитах одержувача та перерахувати кошти відповідному контрагенту.

Такі первинні документи, як накладні, акти виконаних робіт і наданих послуг я зареєструвала у відповідних меморіальних ордерах з урахуванням норм бухгалтерського обліку за кореспондуючими субрахунками.

Після проведення платежів казначейською службою первинні документи з відповідним штампом «оплачено» і випискою за день повертаються до відділу і підлягають реєстрації у меморіальному ордері «Банк. Рух грошових коштів», чим я і зайнялась далі.

Потім опановувала навички перевірки шляхових листів, формувала їхній реєстр та вираховувала за нормами кількість використаного протягом місяця пального, яке підлягає списанню.

У четвер займалась зарплатними особовими рахунками. Сучасні електронні технології не скасовують потребу вести архіви із заробітної плати всіх працівників суду, оскільки ці відомості зберігаються протягом 70 років після звільнення кожної особи, яка працювала у нашій установі.

Наступного дня оформлювала авансові звіти за інформацією з первинних документів – проїзних квитків працівників, що повернулися зі службових відряджень, чеків на пальне, переданих водієм після заправки за талонами службового автомобіля.

У програмному комплексі «ІС-Про» здійснила нарахування відпускних, переведення працівника на іншу посаду, а також інші нарахування  відповідно до наказів, отриманих від відділу по роботі з персоналом.

Ось так і добіг завершення робочий тиждень.Завдяки злагодженій співпраці та високому професіоналізму працівників мого відділу всі поставлені перед нами завдання були виконані.

Багато хто вважає роботу бухгалтера рутинною і нудною. Суцільні цифри, постійно повторювані операції, заплутані звіти. Але якщо ви станете бухгалтером-практиком, ваша думка може кардинально змінитися.Японські кросворди і ребуси «відпочивають» у порівнянні з формуванням проводок. І якщо перше – хобі, то в роботі вміння правильно все «пов’язати» дуже високо цінується. Усупереч поширеній думці бухгалтер — людина творча. А як інакше? Адже доводиться щодня шукати вихід із найзаплутаніших ситуацій, підбирати аргументи на захист організації від претензій контролюючих органів, при цьому балансуючи в межах закону.

Дякую усім, хто приділив увагу та познайомився з обов’язками працівників відділу матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

До побачення!

Естафета участі у проекті «Погляд зсередини» переходить до начальника відділу по роботі з персоналом.

Теги: