Узагальнююча інформація щодо роботи відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб за період з січня по червень 2018

За вказаний період до відділу надійшло

 

230 звернень:  179 від фізичних осіб та 51 від юридичних осіб

22 запити на отримання публічної інформації 10 від юридичних осіб та 12 від фізичних осіб

 

Зазначені звернення стосувались:

подання про повернення помилково сплаченого судового збору – 126

направлення рішення суду – 27

повернення справи до суду першої інстанції – 4

інформації по справі – 36

результатів розгляду справи – 4

видачі виконавчого листа – 5

направлення копії документів зі справи – 2

усунення недоліків – 2

вручення копії рішення представнику – 1

видачі відеозапису відеоконференції – 1

виконання рішення суду – 1

подання позову, апеляції, касації – 4

розгляду справ судом – 8

організації роботи суду – 1

послуги суду «електронна доступність» – 1

 

скарга щодо направлення рішення суду – 2

скарга щодо розгляду справи – 2

скарга щодо незадоволення рішенням суду – 1

скарга щодо ненадання інформації охороною суду – 1

скарга щодо роботи сканеру що перебуває у вільному доступі у суді – 1

 

Запит на публічну інформацію щодо прийняття присяги суддею – 1

Запит на публічну інформацію щодо кількості вакансій суддів – 1

Запит на публічну інформацію щодо контактних даних суддів – 2

Запит на публічну інформацію щодо кількості посад помічників у суді – 2

Запит на публічну інформацію щодо нарахування заробітної плати працівникам апарату суду – 4

Запит на публічну інформацію щодо суддів без повноважень – 2

Запит на публічну інформацію щодо освіти суддів  – 1

Запит на публічну інформацію щодо кількості працівників – 1

Запит на публічну інформацію щодо судової практики ВААС  – 1

Запит на публічну інформацію щодо відвідування приміщення суду – 1

Запит на публічну інформацію щодо місії ВААС  – 1

Запит на публічну інформацію щодо стану охорони суду – 1

Запит на публічну інформацію щодо переліку та умов отримання послуг у ВААС – 1

Запит на публічну інформацію щодо призначення суддів  – 1

Запит на публічну інформацію щодо витрачених коштів на ремонтні роботи  – 1

Запит на публічну інформацію щодо відомостей про працівника суду  – 1

 

Звернення громадян та юридичних осіб через послуги ВААС:

телефон довіри – 3

SKYPE – 2

чат – 76

VIBER – 9

Whats App – 14

Телеграм – 11

 

Проведено 5 особистих прийомів (3 Мельник-Томенко Ж.М., 2 Кравчук О.Ю.).

 

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі                                   4517 громадян, з них фізичних осіб 1906 та юридичних осіб 2611

з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 259

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 202

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 420

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 265

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 258

– результатів розгляду справи – 795

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів – 256

– справи щодо соціальних спорів –  200

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 220 дзвінки;

– справи щодо соціальних спорів –  169 дзвінки;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 273

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 623

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  577