Проект “Робочий день працівника апарату суду”. Керівник апарату суду. Інна Грищук. 12.10.2016р.

Доброго дня!

З вами знову я – Інна Грищук. І наразі продовжую знайомити вас з трудовими буднями керівника апарату суду.

Сьогодні у нашому колективі свято – день народження колеги! Але не просто колеги, а професіонала та жінки з великої літери – Олени Коваль! Тому з самого ранку разом з колегами вітаємо її і зичимо найщиріші та найтепліші побажання!

Однак відпочивати нема коли, робочий день триває, і сьогодні, як завжди, маю багато запланованих завдань, які необхідно своєчасно виконати. Але, якби ж все можна було спланувати.

 

 

Так, маємо проблему. Начальник відділу забезпечення руху адміністративних справ Володимир Матюха доповів, що під час автоматизованого розподілу справ у КП «ДСС» (після встановлення її оновленої версії 1.28.0.98) виявлено порушення порядку визначення судді (колегії суддів) для розгляду справи. Тому телефоную до розробників програми КП «ДСС», після чого приймаю рішення звернутися до них з офіційним листом, щоб усунути виявлені недоліки. Разом з тим, керуючись нормами п. 2.3.52 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30, готуємо розпорядження для здійснення повторного автоматизованого розподілу судових справ.

Варто відмітити, що у ВААС велика увага приділяється аналітико-статистичній роботі, зокрема здійсненню контролю за заповненням обліково-статистичних карток у системі КП «ДСС», здійсненню контролю за своєчасним направленням рішень суду до ЄДРСР, а також організації своєчасного внесення до автоматизованої системи відомостей про набрання судовим рішенням законної сили, направлення таких відомостей до ЄДРСР. Тому спільно з начальником відділу аналітично-статистичної роботи суду Оленою Савченко щотижня детально опрацьовуємо отриману з ДП «ІСС» інформацію щодо внесення до ЄДРСР електронних копій судових рішень ВААС за попередні періоди. Результати цієї роботи доводимо до відома суддів та відповідальних працівників апарату суду.

Незважаючи, що на годиннику час обідньої перерви, вирішила підписати бухгалтерські документи, щоб працівники суду могли своєчасно отримати заробітну плату за І половину жовтня 2016 року. Разом з тим головний спеціаліст Віра Черникова принесла для підпису пакет документів, підготовлених відділом матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, який необхідно направити у казначейську службу: це платіжні доручення, договори, авансові звіти на відрядження, акти за надані комунальні послуги. Після детального опрацювання підписую їх і передаю відповідальним працівникам.

Важко рухатись за планом робочого дня, оскільки багато питань виникає у процесі роботи та потребує невідкладного вирішення. Так, незапланована зустріч з психологом Вікторією Войлісовською у холі суду переросла в обговорення нагальних завдань, пов’язаних з психологічним кліматом у колективі, оцінкою робочого середовища і взаєминами між працівниками апарату та адміністрацією суду. Водночас зупинились на питаннях, пов’язаних з адаптацією новоприйнятих працівників апарату суду та обговорили попередні плани щодо проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в апараті суду.

Робочий день триває і, згідно з планом, беру участь у нараді з помічниками суддів щодо обговорення правових позицій Верховного Суду України, яку проводить начальник відділу узагальнення судової практики Оксана Присяжна. До речі, задля зручності як працівників суду, так і відвідувачів на офіційному веб-сайті Вінницького апеляційного адміністративного суду створено Базу правових позицій ВСУ, у якій рішення вищої інстанції розміщені за змістом спірних відносин згідно з класифікатором адміністративних справ.

Ну і на завершення робочого дня – зустріч з представниками генерального проектувальника, генеральної підрядної та субпідрядної організації, а також ВФ ДП «Судовий будівельно-експертний центр» щодо проведення ремонтно-реставраційних робіт приміщення ВААС, розташованого за адресою: вул. Соборна, 48. Одне з питань, яке розглядалось під час робочої зустрічі, – це проведення прес-конференції на об’єкті наприкінці жовтня – на початку листопада цього року, щоб довести до відома громадськості інформацію про стан виконаних ремонтно-реставраційних робіт.

Робочий день завершився! Та я ще маю намір затриматись на декілька хвилин, щоб спланувати наступний робочий день і, маючи ясну картину дій, розпочати його завтра!

Всім чудового і насиченого приємними подіями вечора! А щодо себе, то можу сказати, що свій планую провести у чудовій компанії друзів!!!

Теги: