Проект “Робочий день працівника апарату суду”. Керівник апарату суду. Інна Грищук. 11.10.2016р.

Доброго дня!

На календарі 11 жовтня 2016 року, зранку за вікном осіння прохолода, а в Будинку адміністративних судів вже кипить робота.

Так, задля забезпечення оптимізації робочого процесу секретарів судових засідань з самого ранку проводжу оперативну нараду з працівниками відділу забезпечення судового процесу, до участі у якій також запрошую начальника відділу інформаційно-технічного забезпечення Вадим Джижула та заступника начальника відділу забезпечення судового процесу Наталя Гриневич. Обговорюємо можливості комп’ютерних програм, які використовуються в суді, щоб підлаштувати їх до повсякденної роботи секретарів судових засідань і тим самим зменшити навантаження працівників апарату суду.

 

 

Забезпечення своєчасності розгляду звернень, запитів на інформацію фізичних та юридичних осіб, посадових осіб державних органів, а також особистий прийом громадян – ще один напрямок роботи керівника апарату ВААС.

Зокрема, керівникові апарату суду передаються письмові звернення з питань організаційного забезпечення роботи установи, скарги на дії працівників апарату суду, а також запити на інформацію фізичних і юридичних осіб, запити про доступ до публічної інформації та заяви щодо видачі копій процесуальних документів.

Ця робота, на мою думку, дуже важлива, адже таким чином відбувається обмін інформацією, завдяки якій можна виявити недоліки у роботі суду та швидко відреагувати на них, щоб уникнути їх у подальшому. Окрім того, це ще й дієвий механізм розвитку й удосконалення нашої установи.

Підготовка проектів письмових відповідей громадянам та юридичним особам на отримані звернення та інформаційні запити покладена на відділ по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб ВААС. Отож, після попереднього детального вивчення кожного звернення та запита разом з начальником відділу Ольгою Заболотною обговорюємо проекти відповідей, а потім я підписую їх.

Ближче до обідньої перерви мала необережність заглянути до відділу матеріально-технічного забезпечення, планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності. Заступник начальника відділу Віта Мамчур звернула мою увагу на необхідність підписання бюджетної, фінансової та іншої звітності Вінницького апеляційного адміністративного суду за ІІІ квартал 2016 року, а це близько тридцяти різних фінансових звітів у трьох екземплярах.

Але, враховуючи те, що маю відповідну освіту і досвід роботи в бухгалтерії (економіст, заступник головного бухгалтера) та в контролюючих органах (провідний, головний контролер-ревізор у контрольно-ревізійному управлінні у Вінницькій області), ця робота мені до вподоби . Хоча відверто розумію, що дівчатам буває важкувато зі мною.

Після обіду спільно з начальником відділу організаційно-методичної роботи та контролю Іриною Бакутою повністю поринаю в роботу, пов’язану з розробкою проекту Стратегічного плану розвитку Вінницького апеляційного адміністративного суду на 2017-2021 роки. Досить знаковим є те, що першим завданням, яке я отримала, коли прийшла працювати у Вінницький апеляційний адміністративний суд, була саме розробка проекту Стратегічного плану розвитку суду на 2011-2016 роки.

Хочу також відмітити, що метою процесу стратегічного планування Вінницького апеляційного адміністративного суду є не тільки визначення пріоритетів розвитку, а й формування комплексу заходів щодо їх реалізації. Стратегічний план допомагає усім без винятку працівникам суду спрямовувати свої зусилля узгоджено та обдумано, так, щоб кожен розумів роль його щоденної праці у досягненні загальнокомандного результату. Саме для реалізації основних завдань, а також для оптимізації роботи суду в цілому, що виявляється в ефективному й дієвому використанні наявних ресурсів для виконання місії, визначаємо ряд пріоритетних цілей для стратегічного розвитку суду на наступні роки.

За таким цікавим та неординарним заняттям мій робочий день добігає завершення. Однак час знову планувати: але вже приємні домашні клопоти та смачну вечерю!!!

Усім приємного вечора! До нових зустрічей!!!

Теги: