Ми на зв’язку!

З-поміж можливих варіантів отримати необхідну інформацію найпростішим та найбільш дієвим є телефонний дзвінок. І, як свідчить практика, серед різноманітних послуг, які створені у ВААС: онлайн-чат, SKYPE, WhatsApp тощо, громадяни найчастіше надають перевагу все ж таки телефонній комунікації.

Щоб ваше звернення до суду завжди надходило оперативно, а відповідь на нього була результативною,  рекомендуємо ознайомитись із вказаною нижче інформацією.

Кожна справа в автоматизованій системі документообігу суду реєструється під єдиним унікальним номером. Тому саме за номером справи найпростіше відшукати її в автоматизованій системі, що значно зекономить ваш час.  А тому, телефонуючи до ВААС, будьте готовими назвати єдиний унікальний номер саме Вашої справи.

Також завдяки тому, що новітні технології значно випереджають час, можливості комунікації з громадянами значно розширились. На сайті Вінницького апеляційного адміністративного суду успішно функціонує онлайн-чат. Для громадян це реальна можливість отримати необхідну інформацію в режимі реального часу. Адже, отримавши Ваше повідомлення, працівники оперативно опрацьовують його та нададуть вичерпну відповідь. Тим паче, що для використання цієї послуги Вам не потрібно ні приходити, ні телефонувати до суду. Вона є досить зручною та корисною, коли під руками є лише гаджет з доступом до Інтернету.

Сторони та особи, які беруть участь у розгляді справи, мають право ознайомитись з матеріалами справи. Щоб цей процес не призводив до довготривалого очікування,  на сайті ВААС залиште заявку на ознайомлення з матеріалами справи, вказавши зручний для Вас час.

Водночас, вкотре звертаємо Вашу увагу, що з 03.04.2017 у Вінницькому апеляційному адміністративному суді стартував проект електронний суд, який забезпечує швидкий і зручний доступ громадян до інформації про рух справи, час і місце її розгляду, обмін процесуальними документами між судом та учасниками судового процесу із застосуванням електронного цифрового підпису.

Також отримати необхідну Вам інформацію можна за допомогою голосового меню, яке дає можливість швидко отримати дані, не пояснюючи працівникові сутності ситуації. Зокрема, телефонуючи за номером 55-15-10, ви матимете можливість прослухати корисну інформацію, а саме:

 

За інформацією відділу по роботі зі

зверненнями громадян та юридичних осіб

 

 

Теги: