Інформація щодо розгляду звернень громадян та юридичних осіб за період з 27.11.2017 по 01.12.2017

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 27.11.2017 по 01.12.2017 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

5 звернень: 2 від фізичної особи та 3 від юридичних осіб

та 1 запит на отримання публічної інформації від фізичної особи.

Зазначені звернення стосувалось:

  • отримання інформації по справі – 3
  • направлення копії рішення суду – 2
  • направлення платіжного доручення – 1
  • повернення сплаченого судового збору -1
  • запит на інформацію щодо помічників суддів – 1
  • запит на інформацію щодо працівників апарату суду – 1
  • запит на інформацію щодо судді ВААС – 1

За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 7 звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС: чат – 1

Особистих прийомів керівництвом суду не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду зателефонувало 178 громадян, з них 50  фізичних осіб та 128 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 7 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 7 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 13 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 19 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 43 дзвінки.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 19 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  15 дзвінів.

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 14 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 20 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  14 дзвінків.

 

 

 

Інформація надана відділом по роботі

зі зверненнями громадян та юридичних осіб 

Теги: