Інформація щодо розгляду звернень громадян та юридичних осіб за період з 02.01.2018 по 05.01.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів. Так, до суду за період з 02.01.2018 по 05.01.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло: 2 звернення: 1 від фізичної особи та 1 від юридичної особи Зазначені звернення стосувалось:
  • строків направлення документів по справі – 1.
  • подання на повернення судового збору – 1.
За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 2 звернення. Кількість осіб, що скористались послугами ВААС: VIBER – 1 Заступником керівника апарату проведено особистий прийом з громадянином з приводу направлення документів по справі. Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 135 громадян, з них 46  фізичних осіб та 89 юридичних осіб з наступних питань:
  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 14 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 2 дзвінки;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 13 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 15 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 26 дзвінків
З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):
  • справи щодо інших категорій спорів – 5 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  3 дзвінки.
Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 15 дзвінків. Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 28 дзвінків. Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  3 дзвінки.  

Інформація надана відділом по роботі

зі зверненнями громадян та юридичних осіб