Інформація щодо надходження звернень від громадян та юридичних осіб за період з 09.07.2018 по 13.07.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів.

За період з 09.07.2018 по 13.07.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Вінницького апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

 7 звернень: 4 від фізичної особи та 3 від юридичної особи.

 Зазначені звернення стосувались:

  • надання інформації по справі– 3;
  • повернення справи до суду першої інстанції – 1;
  • повернення документів з матеріалів справи – 1;
  • повернення помилково сплаченого судового збору – 2;

На розгляді у відділі залишилось 5 звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:

VIBER – 1     Whats App – 1      Чат – 2

Особистих прийомів керівництвом суду не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 213 громадян, з них 76 фізичних осіб та 137 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  12 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 15 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 29 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 15 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 19 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 36 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 14 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів – 8 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  10 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 15 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  17 дзвінків.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

  

Теги: