Інформація щодо надходження звернень до Вінницького апеляційного адміністративного суду за періодз 30.07.2018 по 03.08.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 30.07.2018 по 03.08.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

10 звернень: 7 від фізичної особи та 3 від юридичної особи. 

Зазначені звернення стосувались:

надання інформації по справі– 3;

ознайомлення з матеріалами справи – 2;

порядку подання касаційної скарги -2;

повернення помилково сплаченого судового збору-2;

зміни постанови суду- 1.

На розгляді у відділі залишилось 5 звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:  Чат – 1, Viber – 4.

Особистий прийомів не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 123 громадян, з них 45 фізичних осіб та 78 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  8 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 9 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 21 дзвінок;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 5 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 13 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 11 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 9 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  6 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 4 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 13 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  8 дзвінків.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: