Інформація щодо надходження звернень до Вінницького апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 31.07.2017 по 04.08.2017

За вказаний період до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Вінницького апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

  • 3 звернення від юридичних осіб
  • 2 звернення від фізичних осіб

 

Зазначені звернення стосувалися:

  • повторної видачі рішення суду– 2:
  • Славутська ОДПІ ГУ ДФС у хмельницькій області – 1;
  • ГУПФУ в Чернівецькій області – 1.
  • видачі копії технічного запису судового засідання – 1;
  • ДФС України – 1.
  • надання інформації по справі– 2:
  • Левіт Л.О. – 1;
  • Погомій А.С. – 1.

 

За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 5 звернень.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:

  • чат – 1

Проведено заступником голови суду Мельник-Томенко Ж.М. 1 особистий прийом з громадянином Альохіним І.Б.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду зателефонувало 121 громадянин, з них 49 фізичних осіб та 72 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 1 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 6 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 3 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 11 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 27 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  13 дзвінків.

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 22 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінок.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  14 дзвінків.

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями

громадян та юридичних осіб 

Теги: