Інформація щодо надходження звернень до ВААС за період 03.09.18.2018 по 07.09.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів.

Так за період 03.09.18.2018 по 07.09.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб Вінницького апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

1 звернення від юридичної особи, 2 запити на отримання публічної інформації: 1 від фізичної, 1 від юридичної особи.

Зазначене звернення стосувалось отримання копій документів у справі та інформації про платника судового збору -1.

Запити на публічну інформацію стосувались:

  •       інформації про прийняття присяги суддею-1;
  •       інформацію про розрахунок фактичних витрат на ксерокопіювання публічних документів-1.

На розгляді у відділі залишилось 2 звернення.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:  Чат – 1.

Особистий прийом проведено Головою суду Кузьмишиним В.М. з громадянином Дремухом В.В. щодо правомірності відкриття провадження у справі про перерахунок пенсії.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 153 громадян, з них 52 фізичні особи та 101 юридична особа з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  2 дзвінки;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 5 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 18 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 8 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 9 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 27 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів – 6 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів 4 дзвінки;
  • справи щодо соціальних спорів –  5 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 15 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху –18 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  25 дзвінків.

 

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: