Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 25.03.2019 по 29.03.2019

Читайте також статтю на сайті 7ААС:

 

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

12 звернень: 4 від юридичних осіб 8 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

скарга щодо порушення права на судовий розгляд – 1;

заява про надання інформації чи підлягає оскарженню рішення суду – 1;

запит про надання публічної інформації ( рішення зборів суддів СААС) – 1;

заява щодо підготовку подання про повернення судового збору – 3;

заява потерпілого ( повідомлення про злочин) – 1;

клопотання по справі  – 1;

заява щодо надання інформації про рух апеляційної скарги  – 1;

відзив  на апеляційну скаргу –  1;

інформаційний запит щодо надання інформації про перебування представника в судовому засіданні – 2.

заява про повернення справи до суду першої інстанції – 1:

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 10, Чат – 1.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 191 громадянина, з них 89 фізичних осіб та 102 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 8 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 9 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 22 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 12 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 11 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 32 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 13 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 9 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 10 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  12 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 32 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  7 дзвінків.

 

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

Теги: