Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 08.04.2019 по 12.04.2019

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

14 звернень: 6 від юридичних осіб 8 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

заява про незадоволення рішенням суду  – 2;

заява про направлення копії постанови – 5;

заява про надання інформація по скарзі  – 1;

запит про надання публічної інформації щодо кваліфікаційного оцінювання суддів – 1;

заява про надання інформації щодо повернення справи до суду першої інстанції – 1;

запит про надання публічної інформації щодо списку суддів СААС – 2;

клопотання  про продовження строку на усунення недоліків  – 2.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 4, Чат – 1.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 182 громадянина, з них 79 фізичних осіб та 103 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 12 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 7 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 21 дзвінок;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 7 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 7 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 37 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 6 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 6 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  4 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 21 дзвінок.

Щодо роботи програми «Єдиної судової інформаціно-телекомунікаційної системи» – 1 дзвінок.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 11 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, ЖОАС, факсу 7ААС тощо – 33 дзвінки.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

Теги: