Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від громадян та юридичних осіб за період з 01.04.2019 по 05.04.2019

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

12 звернень: 5 від юридичних осіб 7 від фізичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

відзив на апеляційну скаргу – 1;

заява про направлення копії постанови – 3;

доповнення до апеляційної скарги – 1;

запит про надання публічної інформації щодо постійно діючих колегій суддів та резервних суддів – 1;

заява про надання підтвердження вручення ухвали суду учаснику по справі – 1:

заява про підготовку подання для повернення помилково сплаченого судового збору  – 1;

клопотання по справі  –  2;

заперечення на відзив  – 1;

заява про забезпечення доказів – 1;

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 10, Чат – 2.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 134 громадянина, з них 51 фізичних осіб та 83 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 11 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 16 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 7 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 15 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 11 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 3 дзвінки;

– справи щодо соціальних спорів – 5 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 16 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  9 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 21 дзвінок.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 7 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ХОАС, ЧОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  4 дзвінки.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

 

 

Теги: