Інформація щодо надходження звернень до Сьомого апеляційного адміністративного суду від фізичних та юридичних осіб за період з 11.02.2019 по 15.02.2019

 

За вказаний період до відділу звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації Сьомого апеляційного адміністративного суду на опрацювання надійшло:

25 звернень:  13 від юридичних осіб та 12 від фізичних осіб.

Зазначені звернення стосувались:

Видача виконавчого листа – 1;

Скарга на розгляд справи – 1;

Щодо повідомлення 3 особи – 1;

Надання протоколів розподілу справи – 1;

Надання інформації про особу – 1;

Повернення справи до суду першої інстанції – 4;

Запит на направлення рішення – 3;

Інформація щодо відповідальних осіб  – 1;

Виправлення недоліків апеляційної скарги – 6;

Відстрочення сплати судового збору – 3;

Пропозиції щодо ЕСІТС – 1;

Запит про надання інформації – 1;

Інформація щодо ЕСІТС – 1.

 

На розгляді у відділі залишилось  23 звернення.

Особистих прийомів не проводилося.

Кількість осіб, що скористались послугами СААС: VIBER – 4, Чат – 0, WhatsApp – 2.

Протягом зазначеного періоду до Сьомого апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 218 громадянина, з них 115 фізичних осіб та 103 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів –  4 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 33 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 9 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 5 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 41 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 13 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів – 1 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 2 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  4 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 27 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 23 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу 7ААС тощо –  55 дзвінків.

 

Інформація надана відділом звернень, внутрішньої та зовнішньої комунікації 

 

Теги: