Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб за період з 04.06.2018 по 08.06.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 04.06.2018 по 08.06.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

4 звернення з них 3 від фізичних осіб та 1 від юридичних осіб

Зазначені звернення стосувались:

видачі технічного запису судового засідання – 1.

повернення помилково сплаченого судового збору – 1.

щодо реєстрації кореспонденції – 1.

інформація по справі -1.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС: чат – 2 VIBER – 1  Whats App – 3

За результатами роботи працівниками відділу забезпечено проведення особистого прийому заступником голови суду Мельник-Томенко Ж.М., на якому було надано відповідні роз’яснення з приводу законності прийнятого Вінницьким апеляційним адміністративним судом рішення. А також, забезпечено проведення особистого прийому заступником керівника апарату суду Кравчуком О.Ю., на якому було надано відповідні роз’яснення з приводу  реєстрації вхідної кореспонденції у Вінницькому апеляційному адміністративному суді.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 209 громадян, з них 87 фізичних осіб та 122 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 6 дзвінків;

– реєстрації справ соціальної категорії спорів – 6 дзвінків;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 20 дзвінків;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 11 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 17 дзвінків;

– результатів розгляду справи – 33 дзвінки.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

– справи щодо інших категорій спорів – 21 дзвінок;

– справи щодо соціальних спорів – 14 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів 8 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  12 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 8 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 25 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  28 дзвінків.

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб 

Теги: