Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб за період з 02.04.2018 по 06.04.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 02.04.2018 по 06.04.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

7 звернень від фізичних осіб та 2 запити на отримання публічної інформації від фізичної особи

Зазначені звернення стосувались:

  • направлення рішення суду – 2.
  • надання інформації по справі – 3.
  • видачі відеозапипису відеоконференції -1.
  • видачу виконавчого листа – 1.
  • запит на отримання публічної інформації – 2.

Опрацьовано та надано відповідь на 7 звернень.

На розгляді у відділі залишилось 3 звернення.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 215 громадян, з них 110 фізичних осіб та 105 юридичних осіб з таких питань:

  • реєстрація справ щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;
  • реєстрація справ соціальної категорії спорів – 10 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 21 дзвінок;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 6 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 9 дзвінків;
  • результати розгляду справи – 39 дзвінків.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 4 дзвінки;
  • справи щодо соціальних спорів –  8 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів 21 дзвінок;
  • справи щодо соціальних спорів –  12 дзвінків;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 21 дзвінок.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 22 дзвінки.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  31 дзвінок.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: