Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів за період з 04.09.2017 по 08.09.2017

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 04.09.2017 по 08.09.2017 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

  • 6 звернень: 4 від фізичних осіб та 2 від юридичних осіб
  • 1 скарга від фізичної особи

Зазначене звернення стосувалось:

  • видачі рішення суду та виконавчого листа – 1;
  • повторної видачі рішення суду – 3;
  • направлення рішення суду – 1;
  • клопотання по справі: -1;
  • скарга щодо розгляду звернення – 1.

За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 2 звернення.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС:   SKYPE – 1       чат – 4

Особистих прийомів керівництвом ВААС не здійснювалось.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду зателефонувало 110 громадяни, з них 40 фізичних осіб та 70 юридичних осіб з наступних питань:

– реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 3 дзвінки;

– повернення справ до суду І-ої інстанції – 4 дзвінки;

– уточнення дати направлення копії рішення суду – 6 дзвінків;

– виготовлення рішення суду в повному обсязі – 4 дзвінки;

– результатів розгляду справи – 29 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

– справи щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;

– справи щодо соціальних спорів –  5 дзвінків.

 

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 15 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 5 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  28 дзвінків.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями

громадян та юридичних осіб

Теги: