Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів за період з 03.07.2017 по 07.07.2017

03.07.2017 по 07.07.2017 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

  • 2 звернення від юридичних осіб
  • 1 запит від фізичної особи на тримання публічної інформації
  • 1 скарга фізичної особи

Зазначені звернення стосувалися:

  • надання інформації з камер внутрішнього спостереження за 14.03.2017 – 1;
  • повернення судового збору – 1;
  • запит на отримання публічної інформації щодо обрання голови суду – 1;
  • скарга щодо проведення особистого прийому – 1.

За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 3 звернення.

Керівником апарату здійснено особистий прийом громадянина Альохіна Б.І.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду зателефонувало 141 громадянин, з них 66 від фізичних осіб та 75 від юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 7 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 9 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 14 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 11 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 20 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  10 дзвінків.

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 14 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 14 дзвінок.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  24 дзвінків.

За інформацією відділу по роботі зі зверненнями громадян та

юридичних осіб і відділу прийому та надання інформаційних послуг

Теги: