Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів за період з 03.04.2017 по 07.04.2017

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів.

Так,  до суду за період з  03.04.2017 по 07.04.2017 надійшло :  

 14 звернень з яких:

  • від юридичних осіб – 11;
  • від фізичних осіб – 3.

 

Зазначені звернення стосувалися:

  • Надходження клопотання про направлення рішення суду – 10.
  • Надходження заяви про проведення службового розслідування ( неповернення справи до суду першої інстанції) – 1.
  • Звернення щодо надання інформації по справі – 1.
  • Надходження клопотання про повернення сплаченого судового збору – 1.
  • Скарга щодо несплати громадянином судового збору по справі №127/22496/16-а – 1.

 

Працівниками відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб ВААС було прийнято та опрацьовано 89 дзвінків, з них 49 від фізичних осіб та 40 від юридичних осіб з наступних питань:

  •  реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 2 дзвінки;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 1 дзвінок;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 3 дзвінки;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 6 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 3 дзвінки;
  • результатів розгляду справи – 28 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 7 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  2 дзвінки.

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 13 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 6 дзвінків.

Також, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  18 дзвінків.

 

За інформацією відділу по роботі зі зверненнями

громадян та юридичних осіб

Теги: