Інформація щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб, а також телефонних інформаційних запитів за період з 02.10.2017 по 06.10.2017

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 02.10.2017 по 06.10.2017 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

6 звернень: 3 від фізичних осіб та 3 від юридичних осіб

Зазначене звернення стосувалось:

  • направлення копії технічного запису судового засідання – 2;
  • заява про оскарження рішення – 1;
  • автоматизованого розподілу справ між суддями – 1;
  • надання відео з камер відеоспостереження – 1;
  • повернення помилково сплаченого судового збору – 1;

За вказаний період відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб опрацьовано та надано відповідей на 8 звернень.

Заступником керівника апарату проведено особистий прийом з громадянином Піддубним В.В. стосовно часу який відведений на судове засідання.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду зателефонувало 100 громадян, з них 35 фізичних осіб та 65 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 6 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 2 дзвінка;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 5 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 9 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 22 дзвінки;
  • результатів розгляду справи – 9 дзвінків.

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 10 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  3 дзвінка.

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 10 дзвінків.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 9 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інформація стосовно надання контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  15 дзвінків.

Інформація надана відділом по роботі

зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: