Інформація щодо надходження до ВААС звернень від громадян та юридичних осіб за період з 26.02.2018 по 03.03.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 26.02.2018 по 03.03.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

7 звернень від юридичних осіб та 1 від фізичної особи.

Зазначені звернення стосувались:

  • заява про направлення копії рішення по справі – 1;
  • запит щодо стану розгляду адміністративної справи– 1;
  • запит щодо надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції – 1;
  • заява про уточнення реквізитів для повернення сплаченого судового збору – 1;
  • заява про повернення сплаченого судового збору– 3;
  • заява про ухвалення додаткового рішення у справі – 1.

На розгляді у відділі залишилось 1 звернення.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 173 громадянини, з них 70  фізичних особи та 103 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 1 дзвінок;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 13 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 25 дзвінків;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 8 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 6 дзвінків;
  • результатів розгляду справи –33 дзвінки.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 10 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  4 дзвінки;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  4 дзвінки;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 3 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 28 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо – 29 дзвінків.

 

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: