Інформація щодо надходження до ВААС звернень від громадян та юридичних осіб за період з 05.02.2018 по 09.02.2018

Організація з доступу до інформації щодо надходження до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернень від громадян та юридичних осіб а також телефонних інформаційних запитів.

Так, до суду за період з 05.02.2018 по 09.02.2018 до відділу по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб надійшло:

4 звернення від юридичних осіб та 4 від фізичних осіб.

Зазначені звернення були щодо:

  • заяви про видачу виконавчого листа – 1;
  • запиту про направлення рішення суду – 2;
  • заяви про надання інформації по справі – 2;
  • запиту на інформацію щодо контактних даних суддів ВААС – 1;
  • запиту на публічну інформацію щодо нарахованої та виплаченої заробітної плати суддів – 1;
  • заяви на повернення помилково сплаченого судового збору – 1.

Кількість осіб, що скористались послугами ВААС: чат – 4, Whats App – 1.

На розгляді у відділі залишилось 5 звернень.

Особистих прийомів керівництвом суду не проводилось.

Протягом зазначеного періоду до Вінницького апеляційного адміністративного суду звернулось в телефонному режимі 189 громадян, з них 89  фізичних осіб та 100 юридичних осіб з наступних питань:

  • реєстрації справ щодо інших категорій спорів – 11 дзвінків;
  • реєстрації справ соціальної категорії спорів – 11 дзвінків;
  • повернення справ до суду І-ої інстанції – 22 дзвінки;
  • уточнення дати направлення копії рішення суду – 15 дзвінків;
  • виготовлення рішення суду в повному обсязі – 18 дзвінків;
  • результатів розгляду справи – 31 дзвінок.

З приводу відкриття провадження та надходження відзиву на апеляційну скаргу:

  • справи щодо інших категорій спорів – 9 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів –  13 дзвінків;

З приводу призначення справи до апеляційного розгляду (інформація щодо надходження судової справи до суду, дата та час призначення судової справи до розгляду, єдиний унікальний номер судової справи, місце проведення судового засідання):

  • справи щодо інших категорій спорів – 5 дзвінків;
  • справи щодо соціальних спорів – 1 дзвінок;

Результат розгляду  клопотання про відеоконференцію – 3 дзвінки.

Результат розгляду апеляційної скарги, яка залишена без руху – 36 дзвінків.

Зокрема, у телефонному режимі надавалась інша довідкова інформація щодо контактних телефонів ВОАС, ВАСУ, факсу ВААС тощо –  14 дзвінків.

Інформація надана відділом по роботі зі зверненнями громадян та юридичних осіб

Теги: