Взаємини

Взаєминам в колективі навчали на тренінгу у Вінницькому апеляційному адміністративному суді

Задля продуктивності праці, мотивації працівників та здорової моральної атмосфери в колективі, в суді розпочали тренінгові психологічні заняття на тему : «Забезпечення належних взаємин керівників з працівниками, а також одних працівників з іншими». Першими взяли участь у тренінгу з психологом керівники структурних підрозділів ВААС.

 

image002

 

У занятті учасники розкривають  психологічні аспекти та роль, що її можуть відігравати керівники в успішному менеджменті взаємин у колективі за допомогою організації якості роботи, ефективного спілкування, уваги до групової поведінки та організаційної культури. Також опрацьовували та знаходили відповіді на такі питання як: Чого ми очікуємо від своїх керівників? Щоб добровільно йти за ними, яку поведінку та інші особистісні характеристики я очікую побачити у них? Які інші типи поведінки та характеристики не дозволяють мені бажати йти за ними?  Спільно були виявлені та розкриті основні характеристики лідера, серед яких здатність моделювання перспективи, вміння надихати на спільне бачення, здатність до критичного погляду на стандартні процеси, уміння створити для інших можливості діяти – створити середовище, де людина зможе себе реалізувати.

 

image004

 

Крім того в обговорені пріоритетними визнані уміння комунікації, розвиток емоційного інтелекту, навики врегулювання конфліктів, етика взаємин, самодисципліна та мотивація. Керівники відділів  єдині в думці – необхідною умовою для побудови здорової атмосфери командної роботи є взаємна довіра, підтримка та повага.

 

image006

 

Під час  тренінгу було використано не лише суху теорію ,а й демонстраційний відеоматеріал з відображенням різних ситуацій комунікації з дотриманням та абсолютним нехтуванням етики взаємин в колективі, що дало можливість кращого сприйняття та аналізу впливу вищезазначених аспектів на діяльність колективу.

 

image008

Є абстрактні, але цілком відчутні речі, які важать понад усе у щоденному житті людей: це добра воля, товариськість, співпереживання та соціальні взаємини, що  формують цінності взаємодії  в  колективі, отже – організаційну культуру.

 

«Фундаментальна робота у наш час – робота, яка вимагає участі всіх нас, – має спрямовуватися на відкриття нових способів співіснування. Наші старі способи взаємин одне з одним більше не спрацьовують для нас  ні в громаді, ні на роботі, ні на рівні національних держав»
Маргарет Уїтлі

 

 

 

 

Теги: