Конструктивна взаємодія в колективі підвищує якість надання судових послуг

Сьогодні, 26 листопада, на тренінговому занятті з психологом працівники апарату Вінницького апеляційного адміністративного суду  розглянули важливість конструктивної взаємодії в середині колективу та її вплив на якість надання послуг відвідувачам суду.

 

1

 

– Взаємоповага та  прагнення до взаєморозуміння кожного працівника суду змістовно збагачує роботу, а також сприяє командній діяльності, поліпшує спілкування, моральний стан у колективі та підвищує якість надання послуг. – каже психолог Вікторія Войлісовська, –  Це дозволяє зосередитись на проблемах громадян, підвищує здатність піклуватись про своє середовище , а також зберегти довіру та повагу громадськості до судової влади у нашому суспільстві. Адже для обслуговування нашої громади ми й виконуємо свої посадові обов’язки.  

 

2

 

Працівники суду  визначили головні аспекти, на яких будується взаємодії у колективі Вінницького апеляційного адміністративного суду. Це, в першу чергу, доброзичливість, взаємодопомога та  ініціативність. Окрім того, працівники суду кажуть, що вдосконалювати якість надання послуг громадянам їм допомагає  ідейність, креативність колег, спільні інтереси та мета.

 

203

 

Теги: